Завдання для учнів:
1. Опрацювати параграф у підручнику 34 (ст.120-124).
2. Працюючи з матеріалом підручника, визначте ознаки рослин та запишіть собі в зошит.
3. Опрацюйте теоретичний матеріал та запишіть короткий конспект у свої робочі зошити.
Щоб орієнтуватися у світі живої природи, вчені розподілили організми на рослини, тварини, гриби, бактерії та віруси.
Рослина - це цілісний організм, якому, як і
будь-якій іншій живій істоті, притаманне живлення, дихання, обмін речовин,
ріст, розвиток і розмноження.
Рослини на земній кулі ростуть повсюди.
Їх
називають зеленим дивом
Землі. Нашу планету заселяє
близько півмільйона різних видів рослин. Вони
різні за розмірами, зовнішнім видом, біологічними
особливостями.
Для того щоб було зручніше розрізняти рослини вчені їх класифікують за
певними рисами.
Які ж органи мають рослини ? (малюнок намалюйте в робочих зошитах)
Яке ж значення рослин ?
ü
поглинають вуглекислий газ з повітря на
світлі і виділяють кисень.
ü
рослини створюють органічні речовини
ü
їжа для людей та тварин.
4. Дайте письмову відповідь у своїх зошитах на питання в кінці параграфа на ст.124.
5. Перегляньте відео ↓
5. Перегляньте відео ↓
Немає коментарів:
Дописати коментар